Tar dagen som den kommer...

Marjolein behövde lite datortid för att börja söka jobb och bostad i Holland så jag tog bussen in till Bad Gastein för att leta efter en fotoaffär.
Vi skall förstora en bild på oss och rama in den och ge den till Margret och Martin som tack för denna säsong.

Den här bilden...



Och skriva nåt i stil med "Tack för att ni gjorde denna vinter till den bästa i våra liv"

Martin fyller år på fredag så då ska vi gå ut och äta alla fyra för att fira...

- Martins födelsedag
- Min födelsedag
- Säsongens slut
- Marjolein åker hem på lördagen
- Jag åker hem på måndagen

Vi ska åka till den resturang som jag och Marjolein var till då vi varit på Alpentherme.
Da Dino!

Blir kul!




Kommentarer
Postat av: Frida

Jättefin bild på er två!! De kommer nog bli väldigt rörda :)

2009-03-24 @ 13:11:08
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0