Så ja!

Då var det sista passet avklarat.

Marjolein och jag var rätt dramatiska under kvällen...
"Sista gången vi serverar mat"
"Sista gången vi diskar"
"Sista gången..."
"Sista..."

Vi var helt inställda på att gå ut.
Vi skulle ju så stort fira min födelsedag samt att vi gjort sista passet.
Men tröttheten kom på oss och vi är på väg i säng nu. Man är ju trots allt 25 (!) år nu...kanske är därför...!
I present av Marjolein fick jag en ram som jag ska sätta in lite bilder i då jag kommer hem.
Just nu har hon målat bilderna... =)

   

Sista dagen på jobbet.



Marjolein dekorerade liiite i baren.



Sista rycket...placera tillbaka borden som de ska stå.





Tack för alla gratulationer!

Saknar er alla!

Kommentarer
Postat av: Anki

Klart jag laddar med kolhydrater... Du ska bara veta vad jag sitter här hemma och laddar hela dagarna...;)

2009-03-22 @ 23:14:37
URL: http://anki85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0