Nu är det nära...

Ett pass kvar...
För en grupp Holländare. 24 st.
Som skall äta endast huvudrätt innan de åker med bussen till Holland igen.
Så jag börjar 17, gruppen kommer till bordet 18, en rätt...sen är vi färdiga.
Vi ska städa lite å så efteråt.

Då jag öppnade min dörr i morse såg jag att Marjolein hade dekorerat min dörr super fint.
Likaså i hela baren hänger det jirlanger och "Happy birthday"-skyltar.
Belv himla rörd!

Den grupp Holländare som är här hade ju sin sista kväll i går så det var lite på lyset redan efter middagen.
Marjolein stängde baren och hade fått massor med hjälp av den att dekorera :)
En hade klättrat med jirlanger, en hade hållit i tejpen. Gulligt!






Martin och Margret kom ner och de hade sparat ett brev till mig som kom i veckan, så att jag skulle få det på min dag.
Det var ett jättefint kort från Josefin. Tack!


Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anki

Ett stort grattis på födelsedagen! Hoppas du har en jättebra födelsedag! Ska hälsa ett stort grattis från resten av familjen också..:)

2009-03-22 @ 17:30:11
URL: http://anki85.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis på födelsedagen Sara! Hoppas du haft en mysig 25-års dag :)

2009-03-22 @ 18:55:01
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0