Lappie flyttar till Holland!

Nu är det bestämt!

"Lappie" - datorn (Laptop) flyttar med Marjolein till Holland.

Jag är inställd på att införskaffa mej en ny dator under de två månader jag skall bo hos mor och far så denna kommer ändå bara ligga i väskan.
Marjolein är verkligen i behov av en så då kan hon lika gärna köpa den.
Prima - slipper jag släpa på den hem!

Lappie har varit vår käraste vän under dessa tre månader.
Vad gjorde vi utan den?
Har gjort mycket lättare för oss. Men hemlängtan å så.

Det är lite roligt att vi kallar den Lappie...
Vissa dagar har det låtit ungefär så här:

Marjolein: Sara, Can I meet Lappie tonight?
Sara: I don´t know if he want´s to...
M: But it was a long time ago since I met him.
S: Okej.
M: Good, because I think he miss me.

Nån kväll har den diskussionen kommit upp då vi fortfarande hade baren öppen.
Den gäst som var i närheten trodde vi pratade om en kille...
Thihi!
Intern humor...

Hur som helst så följer som sagt Lappie med Marjolein till Holland.
Så i morgon kväll är sista gången (förmodligen) jag bloggar från Österrike.
Kommer vara Lappie-lös i två dagar...

Borde väl fungera lika bra för henne i Holland som det gjort för oss här?!

Några fler kära vänner:

Cammie - Kamera
Webbie - Webcamera
Baggie - Ryggsäcken

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagen har varit lugn!

Färgade mina fransar och bryn, hämtade kortet i BadHofgastein, åt på Da Dino (ugnsbakad pizza).
Mums!

  

Sen tog vi bussen hem och donade med tavlan.


               
                          Resultat!

Sen har vi haft filmkväll!

Nu håller Marjolein på att packa sin väska...
Pust! :(


Hörs i morrn!

Kommentarer
Postat av: Frallan

åååååå nu är de NÄRA!!!!Har aldrig längtat så till min födelsedag som jag gör detta år...Undra vad de kan bero på ??? Vet du min underbara vän?? :-)

2009-03-27 @ 22:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0