Home sweet home!

Hemma!

Morgonen startade med ett alarm kl. 07.00.
Taxin skulle komma 07.30.
Jag var nere redan 07.20, hade snöat typ tre dec i natt, så jag ville vara i tid OM taxin skulle vara lite tidig.
Men icke, 07.45 kom den.
Men det var inga problem att komma i tid till flygplatsen.
Planet från Salzburg var försenat 20 minuter såå...

Väl framme i Frankfurt hade jag en timme på mig att frakta mig mellan gate till gate.
Var inga problem att hitta men var liiiiite tajt. Gick bra, men hade inte kunnat varit nå mer försenat.
PS: Mona Sahlin var på samma plan! DS

Två timmar senare - framme på Arlanda!
Som misstänkt, hade mitt baggage inte hunnit med planet hem så skidfodralet och resväskan är alldeles ensamma i Frankfurt. Skulle skickas med nästa "maskin" så de är nog redan på Arlanda.
Kommer nog med taxi hit i morrn :)

Väl i ankomsthallen möter jag Mira, Joel och Syss - Överraskning! Pappa var också med!
Sååå hiiimla skönt att träffa dem.

Nu har vi ätit mammas goda mat och fikat.
Fia och hennes vovvs, Charlie, kom och hälsade på. Även Björn och Jorun. Kul!

I morgon blir det lugnt innan allvaret börjar på onsdag - Längtar!



Kramar

Kommentarer
Postat av: Lelle

Välkommen hem! =)

2009-03-30 @ 21:31:23
Postat av: Anki

Skönt att resan gick bra trots förseningarna..:)

2009-03-30 @ 22:14:05
URL: http://anki85.blogg.se/
Postat av: Frida

Men sara, jag läser inget om några tårar vid ankomsten till arlanda?! Det måste väl ha kommit tårar! kul att du är tillbaka, nu måste vi se till att träffas!

2009-04-01 @ 22:06:33
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0