Hej då Lappie!

Sista inlägget med Lappie.

Familjen tog bilen till Wagrain för skidåkning...skitåkning blev det. Sockersnö som bara den...alldeles för varmt!
Martin gjorde en rejäl vurpa typ första åket så Martin och Margret for till sjukhuset för befarat brutet revben.
Men så var inte fallet...som tur var.

Marjolein och jag åkte lite till men krånglade oss sedan hem med bussar och allt vad det var.

Nu har familjen varit och ätit ostfondue på Bellevue Alm...spännande.


Dagen har varit lång och jag ska hjälpa Marjolein lite innan jag ska krypa till kojs.
Åker till Salzburg i morgon med Marjolein och vinkar av henne.
Sedan åker jag till Europark och shoppar...


Vi hörs då jag kommer hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0