Alpendorf med hela familjen :)

Hela familjen Rader åkte till Alpendorf för skidåkning idag.
I combin.
Katten och hunden fick stanna hemma.

Hahaha...

Vilken dag!

Vi skämtade i bilen till Alpendorf att vi är som en familj och att jag och Marjolein är barnen.
Och så har det hållit på hela dagen...

Margret: "Marjolein, go after daddy"
Marjolein: "Mom, look at me"

Humorn är ganska låg...
Men som vi har garvat!



           

Åkte skidor från Alpendorf till Wagrain och sen tillbaka.
Skidåkningen var suuuperfin.
Lugnt med folk och nysnö.
Var ungefär som hemma - Lite kortare backar och lite mer liftar. Men det är ju jag van så...

På fredag har familjen planerat att åka till Wagrain med bilen och sen skida till Flachau (som är ett jättefint område).


I runda svängar ser mitt resterande schema ut som sådan:

                                         Dag:                                                                       Kväll:
Onsdag:                Alpendorf m familjen                                     Middagsfix på hotellet, Utgång för sista gången
Torsdag:               Ev lite skidor och fix å trix                              Middagsfix på hotellet, Lugnt och skönt på hotellet

Fredag:                  Flachau m familjen                                       Middag ute med familjen
Lördag:                 Åker med Marjolein till Salzburg, vinkar av henne på flygplatsen, och sen shopping för min del.
Söndag:                Sauchenzee med Martin och Margret         Väskpackning
Måndag:               Ca 7.30 kommer taxin och hämtar mig      Middag med MIN familj :)
Tisdag:                  Fridag                                                                Fridag
Onsdag:                Jobb på Team - saknar er...


Ändringar kan naturligtvis uppstå, men det är så här det ser ut nu =)


Förstår ni vad nära det är nu?


Gaaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0