Tänk om sista veckan hade lite fler dagar.

Nu är jag inne i den veckan då man vill träffa alla nära och kära en sista gång innan man åker.
Men hur det ska gå till vet jag inte...men det måste gå.

Har precis tillbringat en supermysig kväll med syss och barnen, för de åker till fjälls på tisdag och jag hinner inte träffa dem så mycket mer innan ja far.
Hua...känns som att det blir Joel och Mira (syss å Jens barn) som man kommer sakna mest.
Man är inte så kaxig då Mira (3,5 år) ringer och frågar "Kan du komma till oss i kväll?"

Alla tjejerna vill man ju självklart träffa också...
Åh...kommer sakna er.


Det är inte meningen att det ska bli ledsamt, för dessa tre månader kommer förmodligen att gå otroligt fort.
Så snart så är jag tillbaka i stan igen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0