Resan är bokad

Resan är bokad!

Den 3:e januari bär det av, med flyg mot Alperna. Från Arlanda, mellanlanda i Frankfurt och sedan vidare till Salzburg.
En superbra tjej på Resia fick hjälpa mej med allt. Så att det blir riktigt...

Hemresan är bokad den 30:e mars.
Men är ombokningsbar om jag vill åka hem tidigare...eller skulle missa planet.
Jag har en timma på mej att byta flyg i Frankfurt  på vägen hem...

Tror ni att man måste hämta sitt bagage och checka in det igen då man mellanlandar eller fixar de det åt mig?
En timme känns knappt om ska hinna fixa å trixa med bagage...


Kommentarer
Postat av: Anki

Är resan bokad som en helvägsresa, alltså där det står start arlanda å mål Salzburg på samma kvitto/biljett så fixar de bagaget åt dig...



Är det separat bokade resor måste du fixa det själv... Så beror som sagt på om du checkar in för hela vägen från början eller inte.. :)

2008-12-08 @ 22:04:25
URL: http://anki85.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad kul att du ska blogga! Och härligt att det löst sig med jobb, boende och allt! Kommer du bo på flickrummet under tiden din lägenhet är uthyrd? :)

Ja, shit så konstigt att se att det lyser i sin egen lägenhet när man vet att nån annan bor där.



Kram så länge!

2008-12-08 @ 22:07:55
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: Sara

Hmm...tror att det är bokad som EN resa. Så då fixar de alltså bagaget till mig. Perfekt! Tack för hjälpen kusin!

2008-12-09 @ 08:32:45
Postat av: Sara

Frida...Kan hända att ja kommer på en blogg kurs till dig innan ja åker :) Japp,nu är man hemma i flickrummet igen. Härligt! Vi hörs vännen.

2008-12-09 @ 08:35:45
Postat av: Anki

Okej men då ska de ju som sagt fixa det åt dig så då behöver du inte bekymra dig om det...:)

2008-12-09 @ 10:46:28
URL: http://anki85.blogg.se/
Postat av: Linda

Horru nu far du skicka ett mejlo beratta vad som hander!!!! Alperna?! Gud va kulatt du ar lite wildand crazy=) appropa forsakring sa skulle jag teckna en reseforsakring,dyrt men bra o ha... skicka ett sms nan dag,jag kan bara svara pa de jag fatt,inte skicka nya... 0061416883348.Ha detoppen gumman!!

2008-12-12 @ 01:47:03
Postat av: Karin

Hej vännen..va roligt med en blogg, då kan följa jag följa ditt äventyr med full koll =) ha en bra helg stora kramar k

2008-12-12 @ 09:41:06
Postat av: William & Mamman

Härligt du kommer hem på min födelsedag,så då har jag koll på vilken dag de är :-) Hoppas vi kan ses någon dag till veckan vi saknar dig. Kram / L

2008-12-12 @ 17:48:35
Postat av: Emma

Gud så roligt Sara! Vad modidigt av dig! VI får se till att träffas i jul när jag kommer hem så du får berätta lite mer :D kram // Emma

2008-12-13 @ 16:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0