Om en vecka...

Om en vecka har ja precis mellanlandat i Frankfurt och ska kliva på planet till Salzburg. Gaaah...

3 arbetsdagar kvar på Team Sportia...söndag, månag och tisdag.
Kommer bli vemodigt att lämna jobbarkompisarna...men jag kommer ju tillbaka.

Mamma har styrt upp en försäkring till mig nu.
Hon, och flera andra tyckte att det lät skumt att jag inte skulle behöva nån försäkring då jag är borta.
Hemförsäkringen täcker endast 45 dagar...men sen då??!!
Så nu har mor fixat en försäkring som skall täcka ytterligare 45 dagar.
Tack för det!





Kommentarer
Postat av: Frida

SARA! Jag vill ju träffa dig innan du åker! Vi måste styra upp nåt. KRAM

2008-12-27 @ 18:09:45
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: Sara

Vill också ses Frida! Hur har ni det i slutet på veckan? Är ledig tors och fre =) Vi hörs.

2008-12-27 @ 22:01:12
URL: http://alpernaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0