Då var man tillbaka i flickrummet igen då :)

Syss offrade sin fredag kväll med att hjälpa mig att plocka ur och städa min lägenhet. Tack så mycket!
Eftersom tjejen som ska bo där då jag är borta flyttar in redan på söndag så kände jag att det skulle va skönt att få det gjort.

Men det var inte så lätt som jag trott.
Måste ju tänka till ;)
Hmm...behöver ja den här jackan i Österrike?
Nää...men ja behöver den då jag kommer hem för då är det vår här hemma. Och hon bor fortfarande i lägenheten då.
Är säkert inga problem att få komma in och hämta lite grejer om ja vill det men tänkte undvika det så mycket det går i alla fall då.

Det kommer bli så att hon kommer bo där i ett halvår, och jag kommer vara borta tre månader av det.
Kommer kännas lite skumt att se att det lyser där då jag inte "får" vara där.
Men jag tänkte att det är bättre att hyra ut den ett halvår än att inte hyra ut den alls.

Så i morse fick man frukosten serverad :)

Kommentarer
Postat av: Anki

Det är ju det bästa med att vara hemma iaf, få mammas mat..:)



Nackdelen när jag kommer hem är väl att hon jobbar så länge så jag får göra mat själv iaf. För Carro lär väl äta sin vegmat.. Å hon jobbar ju också hela dagarna då.



Vad skönt att du har städat ut dig iaf, den delen har jag fortfarande att se fram emot...hehe..

2008-12-06 @ 10:15:59
URL: http://anki85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0