Ändrade planer

Ändrade planer alltså...

Jag har bytt jobb i Bad Gastein.

Från det här:

www.schafflinger.at

Jobb mellan 16.00-23.00 sex dagar i veckan.
Passa deras två-åriga tjej, städa, restaurant sysslor m.m...lite allti-allo.
Få hyra lägenhet utan kök för 1500 kr.
9000kr/månaden
Ett mål ingår.
Ca 1.5 km från Bad Gastein.
Få anställda
Verkar ointresserad.
Måste "dra ur" dem svar.
Verkar lägga stor vikt på att prata Tyska (som jag inte är så säker på)



Till det här:

www.hotel-rader.com

Jobb mellan 8.00-10.00, 16.00-23.00
Frukost, restaurant och bar-sysslor.
Rum, frukost och middag ingår.
7000/månaden
Ca 3 km från Bad Gastein.
Super trevliga.
Väldigt intresserade.
Flera anställda
Kommer jobba fler dagar i veckan då det är högsäsong än då det är lågsäsong.
Men då jag har jobbat klart så har jag, i snitt, jobbat 40h/veckan.
Kommer alltid att vara ledig på dagen.



Man kanske kan tycka att jag bytt ner mig.
Men magkänslan var inte helt hundra på det första jobbet.

Så nu känns allt super!

Auf viederseen...(el dyl. ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0